profesjonalne artykuły hippiczne

Przejdź do głównej treści »

Twój koszyk jest pusty

 Warunki realizacji zamówienia

1. Sklep EquinEsports umożliwia dokonywanie płatności za zamówienia na kilka sposobów. 
 - przelew tradycyjny 
 - płatność za pomocą PayPal
 - płatność przy odbiorze (pobranie)
 - płatność przez szybkie przelewy elektroniczne za pomocą Przelewy24 

2. W przypadku płatności tradycyjnej, przelew należy wykonać na rachunek bankowy Alior Bank 08 2490 0005 0000 4530 4956 6938. 
Sklep EquinEsports dostarcza złożone zamówienia za pomocą Poczty Polskiej lub  Kuriera. 

3. Koszt przesyłki Pocztą Polską (paczka priorytet) zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej podany przy zamówieniu
Koszt przesyłki kurierskiej - 9,90 zł 
Przy zamówieniach przekraczających 200 zł, przesyłka gratis.


4. Zamówienie zawierające Listę zakupów zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania przez EqineSportLine od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia dokonania płatności. 

5. Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności do kupującego zostanie przesłana wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta, która zawierać będzie: 

- potwierdzenie otrzymania płatności; oraz

czas realizacji zamówienia który wynosi: 1-5 dni roboczych - w przypadku dostępności produktu na polskim rynku. Dokładne czasy dostępności określonego produktu znajdują się przy każdym z produktów.

6. Czas dostawy zamówień krajowych uzależniony jest od wybranego przez Państwa dostawcy. W przypadku firmy kurierskiej UPS są to 24h od momentu wysyłki zamówienia. W przypadku Poczty Polskiej - czas dostawy wynosi ok. 1-2 dni (przesyłka biznesowa).

 

7. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.

Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, jeśli między innymi:

  • wciągu 7 dni kupujący nie dokona płatności
  • dane Zamawiającego są niepełne lub nieprawidłowe
  • nie można nawiązać kontaktu z Zamawiającym
  • zapas zamówionego towaru został wyczerpany

 

8. W przypadku odbierania przesyłki uprzejmie prosimy o sprawdzenie jej stanu przy kurierze lub listonoszu, a w przypadku wyraźnego uszkodzenia o spisanie protokołu lub nie odbieraniu przesyłki. W przypadku uszkodzenia, które wykryte zostało po otwarciu przesyłki, uprzejmie prosimy o kontakt. Mail kontaktowy, formularz kontakty oraz telefon znajdą Państwo na stronie: KONTAKT