profesjonalne artykuły hippiczne

Przejdź do głównej treści »

Twój koszyk jest pusty

Regulamin zakupów

Regulamin
EquinEsports.pl

 EquinEsports.pl przyjmuje zamówienia przez 24h na dobę przez cały rok (składane przez stronę internetową).

  1. Aby zamówienie zostało zrealizowane, konieczne jest wypełnienie wymaganych pól w formularzu zamówienia wraz z podaniem prawidłowego adresu e-mail
  2. Produkty oferowane przez naszą są produktami oryginalnymi.
  3. Produkty przedstawiane na zdjęciu, mogą różnić się od otrzymanych w przesyłce, w przypadku zmiany opakowania przez producenta (wyglądu, dołączania tzw. gratisów itp.)
  4. Przesyłki dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej. 
  5. Szczegółowy wykaz kosztów wysyłki znajdą Państwo na stronie Koszty wysyłki. Dla zamówień zagranicznych koszt wysyłki ustalany jest automatycznie przy realizacji zamówienia i jest zmienny w zależności od kraju do którego przesyłka ma zostać wysłana.
  6. Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Jeżeli płatność nastąpiła kartą płatniczą, zwrot należności nastąpi bezpośrednio na kartę lub podane przez klienta konto. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący (jeżeli zwrot następuje bez winy sprzedawcy).
  7. Czas realizacji zamówienia (do momentu wysłania) to 1-5 dni roboczych - w przypadku dostępności produktu na polskim rynku. Dokładne czasy dostępności określonego produktu znajdują się przy każdym z produktów.
  8. Czas dostawy zamówień krajowych uzależniony jest od wybranego przez Państwa dostawcy. W przypadku firmy kurierskiej UPS są to 24h od momentu wysyłki zamówienia. W przypadku Poczty Polskiej - czas dostawy wynosi ok. 1-2 dni (przesyłka biznesowa).
  9. Zamówienie może zostać niezrealizowane w przypadku, gdy:

                    1. dane Zamawiającego są niepełne lub nieprawidłowe,
                    2. nie można nawiązać kontaktu z Zamawiającym,
                    3. zapas zamówionego towaru został wyczerpany
Oferujemy w pełni bezpieczne transakcje bezgotówkowe za pomocą kart płatniczych (system eCard.pl), natychmiastowych przelewów oferowanych przez system płatności przelewy24.pl. Oferujemy również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki. System płatności bezgotówkowych chroniony jest przez 128 - bitowy klucz szyfrujący. 

 

 Warunki realizacji zamówienia

1. Sklep EquinEsports umożliwia dokonywanie płatności za zamówienia na kilka sposobów. 
 - przelew tradycyjny 
 - płatność za pomocą PayPal
 - płatność przy odbiorze (pobranie)
 - płatność przez szybkie przelewy elektroniczne za pomocą Przelewy24 

2. W przypadku płatności tradycyjnej, przelew należy wykonać na rachunek bankowy Alior Bank 08 2490 0005 0000 4530 4956 6938
Sklep EquineSports prowadzony przez Kitabu Sp. z o.o. REGON 221791447 NIP 584-273-04-05, ul. Herkulesa 24, 80-299 Gdańsk, wpisaną do KRS  w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem 0000441673, z kapitałem zakładowym 5000 złotych wniesionym w całości, posiada siedzibę w Gdańsku. Dostarcza złożone zamówienia za pomocą Poczty Polskiej lub  kuriera.

3. Koszt przesyłki Pocztą Polską (paczka priorytet) zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej podany przy zamówieniu
Koszt przesyłki kurierskiej - 9.90 zł 
Przy zamówieniach przekraczających 200 zł, przesyłka gratis.


4. Zamówienie zawierające Listę zakupów zostaje przekazane do realizacji w momencie otrzymania przez EqineSportLine od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia dokonania płatności. 

5. Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności do kupującego zostanie przesłana wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta, która zawierać będzie: 

- potwierdzenie otrzymania płatności; oraz

czas realizacji zamówienia który wynosi: 1-5 dni roboczych - w przypadku dostępności produktu na polskim rynku. Dokładne czasy dostępności określonego produktu znajdują się przy każdym z produktów.

6. Czas dostawy zamówień krajowych uzależniony jest od wybranego przez Państwa dostawcy. W przypadku firmy kurierskiej UPS są to 24h od momentu wysyłki zamówienia. W przypadku Poczty Polskiej - czas dostawy wynosi ok. 1-2 dni (przesyłka biznesowa).

 

7. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.

Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, jeśli między innymi:

  • wciągu 7 dni kupujący nie dokona płatności
  • dane Zamawiającego są niepełne lub nieprawidłowe
  • nie można nawiązać kontaktu z Zamawiającym
  • zapas zamówionego towaru został wyczerpany

 

8. W przypadku odbierania przesyłki uprzejmie prosimy o sprawdzenie jej stanu przy kurierze lub listonoszu, a w przypadku wyraźnego uszkodzenia o spisanie protokołu lub nie odbieraniu przesyłki. W przypadku uszkodzenia, które wykryte zostało po otwarciu przesyłki, uprzejmie prosimy o kontakt. Mail kontaktowy, formularz kontakty oraz telefon znajdą Państwo na stronie: KONTAKT

Zwrot towaru przez konsumenta

Zwrotu można dokonać  tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie jest uszkodzony lub zniszczony i posiada oryginalne opakowanie oraz metki.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 

Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:

      1. Produkty wykonywane na specjalne zamówienie lub  na miarę,
      2. Produkty zamówione opatrzone indywidualnym logiem

Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.

Warunkiem koniecznym do uznania zwrotu jest wcześniejsze poinformowanie nas o chęci zwrotu i dołączenie otrzymanego paragonu lub faktury.

W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 3, umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.

Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość.

EquineSportsLine  nie stosuje polityki towarów zastępczych.

 

                Zwrot należności Klientom


1. EquineSportsLine dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:  

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją; 

b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;

c) uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy. 

2. Zwrot  pieniędzy nastapi na: 

a) rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone: 
- z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej; 
- przy odbiorze u kuriera lub na poczcie

b) Jeżeli zamówienie zostało opłacone punktami PAYBACK, należna kwota zostanie zwrócona w formie Ekarty Prezentowej lub w formie środków zgromadzonych w zakładce „Twoje środki” na koncie Klienta, lub w formie odpowiedniej ilości punktów PAYBACK, w zależności od wyboru Klienta. Jeżeli Klient nie dokona żadnego wyboru, należność zostanie zwrócona w formie środków zgromadzonych na „Twoich środkach”.


3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie EquineSports nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania EquineSportsLine numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. EquineSports nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.  

4. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej.